Qui som

A Ilia Consultoria som experts en Assessoria Fiscal, Comptable, Jurídica i Laboral. Posem el client al centre de les nostres decisions per establir una relació honesta, eficaç i duradora.

Ilia Consultoria va començar la seva marxa empresarial a finals del 2010 a Barcelona. Des de l’inici teníem dos principis irrenunciables: l’Automatització Comptable i el Marketing Online.

Vam creure fermament en un model d’assessoria fiscal de futur, volíem crear un despatx professional 100% digitalitzat i aprofitar els últims avenços tecnològics. Pensàvem que aportaríem més valor al client si ens dedicàvem a assessorar-lo.

Encara que vam decidir emprendre en època de crisi sembla que el temps ens ha donat la raó. Actualment els nostres principis són compartits per la pràctica totalitat del sector.

Hem aconseguit reunir un equip de més de vint professionals, altament qualificats, orgullosos de prestar serveis a una cartera amb més de 500 clients.

El nostre petit despatx s’ha convertit en un cas d’èxit dins del món de les assessories fiscals, fins al punt que, recentment, hem decidit ajudar altres assessories fiscals a implementar els nostres mètodes.

Posem sempre el client al centre de totes les nostres decisions. Ens enorgulleix que el nostre índex d’abandonament de clients no superi el 2%.

Missió

Prestar serveis d’Assessoria Fiscal, Assessoria Comptable, Assessoria Jurídica y Assessoria Laboral. Posar el client al centre de totes les nostres decisions i establir relacions duradores. Dedicar-nos a ajudar, assessorar i aportar valor al client, utilitzant la tecnologia d’automatització de processos per agilitzar els treballs comptables.

Visió

Ser un referent en processos d’automatització comptable, digitalització de despatxos professionals i marketing online per a despatxos professionals i empreses. Democratitzar Outsourcing Comptable basat en l’automatització per reduir els costos dels nostres clients.

Valors

No només ens comprometem a assessorar a tots els nostres clients dins de la legalitat vigent sinó que fem de l’ètica empresarial un valor irrenunciable. A Ilia Consultoria creiem que l’ètica i la responsabilitat és l’únic camí per aconseguir una relació sostenible en el temps.

  • Responsabilitat social corporativa.
  • Pioners en comptabilitat automatitzada.
  • Planificació fiscal per a empreses.

  • Constitució de tot tipus de societats.
  • Assessors Fiscals èticament responsables.

  • Experiència i il·lusió per complir amb els objectius.
CEO Ilia Consultoria - Arnau Moranta

CEO Ilia CONSULTORIA

Arnau Moranta

CEO d’Ilia Consultoria, emprenedor per vocació i un dels pioners de l’Automatització Comptable a Espanya. Va visualitzar una revolució tecnològica al món de les assessories i en plena crisi econòmica va apostar per dur-la a terme amb decisió i encert.

Motivador d’equips i generador d’ambients de treball propicis per aconseguir a els objectius marcats pel client. De perfil clarament col·laborador i acostumat a emprendre projectes relacionats amb la digitalització de despatxos professionals.

MBA en Direcció i Administració d’Empreses per la Universitat de Barcelona (UB) i Màster en Tributació i Assessoria Fiscal pel Centre d’Estudis Financers (CEF).

El nostre equip

Presidente | Ilia Consultoria

Ramon Cot

President

Fundador i director de Ramon Cot i Associats. Professional amb més de 50 anys d’experiència en assessoria fiscal de molt alt nivell. Ha participat activament en la creació i creixement d’entitats com la lliga ACB, Euroliga o Mediapro.

Economista, professor i especialista en fiscalitat nacional, estructures societàries, inspecció de tributs, procediments, preus de transferència i fiscalitat successòria.

Sens dubte la màxima referència tècnica dins del despatx, un pou de saviesa i una font d’aprenentatge i d’inspiració per companys i clients.

Llicenciat en Econòmiques per la Universitat de Barcelona (UB)

Coneixements avançats de Dret

Xavier Vilalta - Dep Fiscal - Ilia Consultoria

Xavier Vilalta

Cap del Dept. Fiscal

Expert assessor amb àmplia experiència en matèria fiscal i consultoria empresarial. A més de clients nacionals, el seu domini de l’anglès i el francès li permet també assessorar a client d’àmbit internacional. En l’àmbit fiscal, en Xavier és especialista en Planificació Fiscal personal i familiar, Impost de Societats, Impost sobre la Renda de les Persones Físiques, Impost de Patrimoni,  Impost sobre el Valor Afegit, Impost sobre la Renda de No Residents, i en fiscalitat internacional.

En matèria de consultoria empresarial, en Xavier ajuda a clients que no compten ni amb el personal ni els coneixements necessaris a implementar, i fer-ne el seguiment, de sistemes eficaços de control de les finances i anàlisi d’estats financers. També compta amb experiència dins l’àmbit de la valoració d’empreses i auditories fiscals.

Llicenciat i màster en fiscalitat per ESADE i en Direcció financera i comptable de l’empresa per la Universitat Pompeu Fabra, compta amb una trajectòria professional d’èxit en firmes de referència en el sector.

Màster en Auditoria i Gestió Tributària per ESADE – Universitat Ramon Llull (URL)

Màster en Direcció Financera i Comptable de l’Empresa, amb especialitat en Auditoria per la Universitat Pompeu Fabra (UPF)

Llicenciat en Economia per la Universitat de Barcelona (UB)

Dep Clientes | Ilia Consultoria

Oriol M. Giné

Dept. de Clients

L’Oriol compta amb 20 anys d’experiència en l’atenció al client i la formació d’equips. Expert en temes de censos, comptables, mercantils, fiscalitat de no residents i clients internacionals. La seva visió de conjunt li permet solucionar gairebé tots els problemes que li plantegen els clients.

Amb formació universitària, conversa fluida en diferents idiomes i una vocació comercial i resolutiva especialment destacable.

L’Oriol es la peça clau que ens permet mantenir un nivell d’atenció al client d’altíssim nivell. El seu esperit de col·laboració es inesgotable.

Llicenciat en Disseny per la Universitat Ramon Llull (ESDI)

Equipo Ilia Consultoria

Alberto Martín

Dept. Fiscal

Expert fiscalista amb moltíssima experiència en fiscalitat societària i de persones físiques. Consumat especialista en assessorament i confecció de campanyes tributaries, així com en temes de procediments d’IVA, Impost Sobre Societats, Model 720 i d’altres impostos.

L’Alberto té un coneixement i una experiència importantíssima pel despatx, i domina àrees d’especialització com la fiscalitat esportiva (on assessora entitats tant importants com la Lliga ACB, Euroliga, Mediapro, etc.), la fiscalitat de no residents, la fiscalitat de grups societaris i la fiscalitat de Successions, herència, entre d’altres.

Sens dubte una de les peces clau del despatx pel que fa a l’assessorament fiscal de molt alt nivell, que sempre requereix una formació constant.

Estudis empresarials a la Universitat de Barcelona (UB)

Diversos cursos d’especialització en fiscalitat al Col·legi d’Economistes de Catalunya, al Centre d’Estudis Financers (CEF) i al Col·legi de Gestors Administratius.

Equipo Ilia Consultoria

Joaquim Casajuana

Cap del Dept. Laboral

Assessor laboral de referència, especialitzat en dret laboral, gestió de RRHH i assessorament laboral per a empreses i grups d’empreses. Amb més de 40 anys de dedicació i experiència en el camp laboral i en la gestió de nòmines, assegurances, etc.

En Joaquim és la persona de referència al despatx en qualsevol qüestió complicada relacionada amb l’àrea laboral. Gestiona una cartera de més de 500 clients i 25.000 nòmines anuals.

La majoria dels clients treballen amb ell des de fa més de tres dècades, i s’han convertit en part de la família.

Graduat Social per la Universitat de Barcelona (UB)

Dep Legal | Ilia Consultoria

Maria Bielsa

Dept. Legal

Responsable del departament legal i mercantil, la Maria compta amb més de deu anys d’experiència en operacions societàries com ara: Ampliacions de capital, dissolucions, pactes de socis, contractes mercantils, Due Dilligence, adquisicions empresarials, entre d’altres.

Llicenciada i amb màster en fiscalitat, actualment s’està especialitzant també en la gestió fiscal de societats i persones físiques, amb molta experiència en IRPF, fiscalitat internacional i de no residents.

Professional metòdica com poques, la Maria es capaç de dedicar tot el temps necessari per no deixar cap detall sense analitzar.

Llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona (UB)

Màster en Tributació i Assessoria Fiscal al Centre d’Estudis Financers (CEF)

Curs d’especialització en Pràctica Societària al Centre d’Estudis Financers (CEF)

Dpto. Fiscal Contable | Ilia Consultoria

Lidia López Clavero

Dept. Fiscal i Comptable

La Lidia és una assessora fiscal i comptable amb més de 35 anys d’experiència a les seves espatlles. Gestiona una cartera de clients, alguns des de fa més de 3 dècades, amb un nivell molt alt de fidelitat.

Està especialitzada en la realització de tot el cicle comptable i fiscal d’una Pime, des de la part comptable, a la presentació de tots els impostos, impost de Societats, comptes anuals, etc.

És l’assessora de referència de la majoria dels locals de restauració del barri de Gràcia de Barcelona.

Comptabilitat pràctica al Centre d’Estudis Financers (CEF)

Curs de Secretariat

Dep Fiscal 3 | Ilia Consultoria

Estel Gasulla

Dept. Fiscal

L’Estel és una assessora fiscal i comptable amb gran trajectòria professional. Especialitzada en la gestió fiscal i comptable d’autònoms i de societats. Amb àmplia experiència en campanyes d’impostos (IRPF, IRNR, Societats, Model 720, etc.)

Màster en assessoria fiscal pel CEF, ha treballat en alguna de les més importants assessories fiscals de Barcelona. Experta també en temes de conciliació laboral.

L’Estel és un exemple de superació i empatia, sempre amb un somriure, una actitud que contagia a la resta de l’equip.

Màster en Tributació i Assessoria Fiscal al Centre d’Estudis Financers (CEF)

Curs superior en Planificació Fiscal Internacional al Centre d’Estudis Financers (CEF)

Dep Fiscal 2 | Ilia Consultoria

Jordi Rovira

Dept. Fiscal

Assessor comptable metòdic i ordenat. Especialitzat en grups societaris i gestió de societats patrimonials. També en Impost de Societats i estructures societàries tipus Holding.

Cursant actualment al seva segona Llicenciatura, en Jordi és una de les joves promeses del despatx i la seva progressió sembla no tenir sostre.

Actualment està especialitzant-se en fiscalitat nacional i internacional, així com en temes de dret mercantil i societari.

Graduat en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat Rovira i Virgili (URV)

Curs de Tributació pràctica al Centre d’Estudis Financers (CEF)

Curs de Comptabilitat pràctica al Centre d’Estudis Financers (CEF)

Estudiant del Grau en Dret per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Equipo Ilia Consultoria

Rosa Gómez

Dept. Fiscal Comptable

Assessora fiscal i comptable de petites i mitjanes empreses i autònoms, amb més de 25 anys d’experiència professional. Especialitzada en els impostos de Renda, de Societats, de IVA i en la gestió de comptabilitats amb coneixement intens d’aplicacions de tecnologies avançades.

La Rosa gestiona amb èxit l’assessorament de clients que li són fidels pel seu compromís i dedicació. És la persona que mai té un no per resposta.

Sempre amb actitud positiva, la Rosa és una peça clau en el nostre despatx.

Formació Professional de Grau Superior en Gestió Administrativa.

Diversos cursos de fiscalitat tributària, I.R.P.F., Impost de Societats, I.V.A. i comptabilitat.

Equipo Ilia Consultoria

Nuri Alcalá

Dept. Fiscal Comptable

Assessora comptable i fiscal de petites empreses i autònoms, amb més de 20 anys d’experiència. Especialitzada en l’impost de la Renda, Impost d’Activitats Econòmiques, IVA i gestió de totes les formalitats censals dels contribuents.

Coneixedora de les tecnologies per optimitzar les relacions amb l’Administració tributària.

La Nuri es caracteritza pel seu tracte directe, alegre i franc amb els clients que genera una gran confiança i una molt bona imatge del nostre despatx.

Formació Professional de Grau Superior en Gestió Administrativa.

Diversos cursos de fiscalitat tributària, I.R.P.F., Impost de Societats, I.V.A. i comptabilitat.

Esther Martínez

Dept. Fiscal Comptable

Assessora comptable i fiscal de petites i mitjanes empreses. Dedicada a la confecció i liquidació de models fiscals i comptables. Especialitzada en règims especials d’IVA i liquidacions periòdiques de tributs.

Assessora multidisciplinària, gestiona amb èxit i amb un nivell de qualitat elevadíssim una cartera de clients fidels i encantats amb els seus serveis. Està especialitzada en sectors com l’oci nocturn, la restauració i les empreses del sector tecnològic.

L’Esther està acostumada a gestionar amb èxit qualsevol repte comptable o fiscal que es presenti.

Curs sobre l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA) al Col·legi d’Economistes de Catalunya

Curs d’Anàlisi de Balanços a Femxa Formación

Curs de Comptabilitat Avançada a Femxa Formación

Grau en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat de Barcelona (UB)

Xavier Badosa

Dept. Fiscal Comptable

Expert assessor fiscal amb més de 30 anys d’experiència en l’àmbit fiscal i comptable. Especialitzat en la comptabilitat i fisclaitat de grups empresarials, empreses industrials i espeicalment en empreses o grups d’empreses patrimonials.

En Xavier és una referència dins del despatx i del grup ETL, on imparteix formació en temes tant fiscals com comptables i ajuda en la formació de les noves incorporacions. La seva experiència prèvia en analítica de riscos, direcció financera i importació / exportació el converteix en una persona imprescindible per a l’assessorament fiscal i econòmic dels nostres clients.

Llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona (UB).

Màster en Direcció Financera pel Banco de España.

Dep Laboral 2 | Ilia Consultoria

Raul Murcia

Dept. Laboral

Professional amb més de 20 anys d’experiència dins de l’àmbit de l’assessoria laboral i la gestió del client extern i intern. Especialitzat en temes de conciliació laboral, gestió de les persones. Assessor jurídic, laboral i legal.

Especialitzat en polítiques de Responsabilitat Social Corporativa, Polítiques d’igualtat empresarial, flexibilitat horària, conciliació laboral i familiar, entre d’altres.

La gestió de les persones és la vocació d’en Raul, encarregat de la gestió del factor més important en qualsevol organització: les persones que les conformen.

Diplomatura en Gestió i Administració Pública per la Universitat de Vic (UVIC)

Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Grau en Relacions Laborals i Ocupació per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Màster en Responsabilitat Social Corporativa per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Dep Laboral 3 | Ilia Consultoria

Oscar Puigdemont

Dept. Laboral

Assessor laboral amb més de 25 anys d’experiència en assessorament, confecció de nòmines i assegurances socials, processos de conciliació laboral, auditories laborals, due dilligence i analítica laboral.

Especialitzat en verticals com la gestió esportiva, restauració i sector industrial. L’Òscar gestiona l’àrea laboral de més de 150 clients que confien en ell des de fa molts anys.

Sempre optimista i disposat a donar un cop de mà, la seva trajectòria es veu avalada per la professionalitat i la constant dedicació, així com per l’estudi i implementació de la tecnologia en el sector laboral.

Atención al Cliente | Ilia Consultoria

Marta Vidal

Dept. d’Atenció al Client i Recepció

La Marta, després de gairebé 22 anys d’experiència al departament de recepció i d’atenció al client, ha desenvolupat una gran paciència, predisposició i capacitat resolutiva, que fan que treballi amb responsabilitat i eficiència. De cara als clients transmet confiança i seguretat.

La seva experiència i la seva feina fan que sigui coneguda per tots els clients i que tos ells li tinguin confiança i respecte.

A nivell intern, és imprescindible en l’organització d’esdeveniments, tant interns com de cara als clients.

Grau Mig com a Tècnic Auxiliar Administratiu Jurídic
Dep Administrativo | Ilia Consultoria

Nuria Domingo

Dept. d’Administració

La nostra assessora comptable experta en hardware i software per a despatxos professionals es diu Núria. La seva àmplia experiència en l’atenció a autònoms i pimes ha contribuït des de l’inici del nostre camí al creixement del negoci. Resolutiva i orientada a objectius, sempre positiva.

Tècnica en Desenvolupament d’Aplicacions Informàtiques al Centre d’Estudis Politècnics (CEP)

Curs Comptabilitat Pràctica al Centre d’Estudis Financers (CEF)

Mireia León

Dept. Comunicació i Marketing

Periodista especialitzada en l’execució plans de marketing online i comunicació empresarial. Habituada a trobar solucions als constants reptes que suposa el desenvolupament web, el control de qualitat i la relació amb els proveïdors. Optimista i resilient.

Màster en Disseny, Estratègies de Comunicació i Publicitat per ELISAVA – Universitat Pompeu Fabra (UPF)

Postgrau en Marketing Digital per La Salle – Universitat Ramon Llull (URL)

Llicenciatura en Periodisme per la Universitat Ramon Llull (URL)

Llicenciatura en Comunicació Audiovisual per la Universitat Ramon Llull (URL)